Kilka nowych pieśni
Poszczególne rodzaje pieśni i ich rozwinięcia
Kontrolowanie osoby
Poziom: 1
Czas śpiewania: 3
rundy (30s)
Czas trwania: 5 tur (5
min)
Pozwala przejąć całkowitą
kontrolę nad jedną osobą. Będzie ona bezwzględnie wypełniać polecenia barda. Po
zakończeniu działania pieśni ta osoba nie zdaje sobie sprawy, że była
kontrolowana
*Pieśń Przewodnika - Pieśń Korwina z Alanas
Poziom: 2
Czas śpiewania lub grania : 1 runda (10s)by zacząć
Czas trwania: specjalny, tak długo jak bard pragnie kontrolować grupę
Działa na grupę K10 istot, wykorzystując CP lub
SW barda kontroluje zachowanie istot, może nakazać im proste czynność.
Poszczególne Istoty w zależności od swojej inteligencji mogą wykonać rzut
obrony na SW jednak jest on zależny od wcześniejszego testu barda, stopień
trudności określa MG, czy bardziej inteligentne istoty tym łatwiejszy test.
Pojedynczy barda może wykonywać daną pieśń k4
godzin każda następna godzina kosztuje go Test WT, niezależnie od niego jednak
po K 12 godzinach bard za przedłużenie pieśni zaczyna płacić Punktami Życia.
Poziom: 3
Czas śpiewania lub grania : 1 runda (10s)by zacząć
Czas trwania: specjalny, tak długo jak bard pragnie kontrolować grupę
Działa na grupę K 100 istot, wykorzystując CP
lub SW barda kontroluje zachowanie istot, może nakazać im proste czynność. Bard
może wpływać na emocje grupy po przez odpowiednie formowanie słów lub
melodii. Poszczególne Istoty w
zależności od swojej inteligencji mogą wykonać rzut obrony na SW jednak jest on
zależny od wcześniejszego testu barda, stopień trudności określa MG, czy
bardziej inteligentne istoty tym łatwiejszy test.
Pojedynczy barda może wykonywać daną pieśń k4
godzin każda następna godzina kosztuje go Test WT, niezależnie od niego jednak
po K 12 godzinach bard za przedłużenie pieśni zaczyna płacić Punktami Życia.
Poziom: mistrzowski
Czas śpiewania lub grania : 1 runda (10s)by zacząć
Czas trwania: specjalny, tak długo jak bard pragnie kontrolować grupę
Działa na grupę do 1000 istot, wykorzystując CP
lub SW barda kontroluje zachowanie istot, może nakazać im proste czynność. Stopień
trudności testy dla barda określa MG w zależności od ilości grupy i odległości
w której słyszany jest bard. Bard może
wpływać na emocje grupy po przez odpowiednie formowanie słów lub melodii. Poszczególne Istoty w zależności od swojej
inteligencji mogą wykonać rzut obrony na SW jednak jest on zależny od
wcześniejszego testu barda, jego poziomu
i stopień trudności określa MG, czy
bardziej inteligentne istoty tym łatwiejszy test. MG może wykonać pojedynczy
test dla całej grupy. Muzyka to wibracje i energia przenoszona w przestrzeni,
poziom mistrzowski pozwala opanować grupę nawet jeśli nie wszystkie istoty są w
zasięgu głosu barda.
Pojedynczy barda może wykonywać daną pieśń k10
godzin każda następna godzina kosztuje go Test WT, niezależnie od niego jednak
po 2 x K 20 godzinach bard za przedłużenie pieśni zaczyna płacić Punktami
Życia.
Czas śpiewania lub grania : 1runda
Czas trwania: około k6 rund
Poziom: 2
Czas śpiewania lub grania : 10 runda
Czas trwania: nieistotny,około k6 godzin
Poziom: 3
Czas śpiewania lub grania : 10 runda
Czas trwania: nieistotny, około k6 godzin
Czas śpiewania lub grania : 10 runda
Czas trwania: nieistotny, około k6 godzin
* Pieśń
Słonecznego Blasku
Poziom: 1Czas śpiewania lub grania : 1runda
Czas trwania: około k6 rund
Działa na jedną istotę lub grupę w
danym pomieszczeniu lub odrąbie obszarowy ustalonym przez MG ,
wykorzystując CP lub SW barda wpływa na psychikę danej istoty,
która ulega oślepianiu iluzorycznym światłem. Oślepieni
trwa K6 rund, w czasie działaniem pieśni dana istota jest
pozbawiona zmysłu wzroku. Istoty czułe na światło otrzymują k6
obrażeń. Z pod działania pieśni można wyzwolić się po czasie ½
jej działania testem, na połowę swojej SW.
Czas śpiewania lub grania : 10 runda
Czas trwania: nieistotny,około k6 godzin
Działa na jedną istotę lub grupę,
wykorzystując CP lub SW barda wpływa na psychikę danej istoty,
wprowadzając ją w pozytywny, przyjemny stan. Wzbudza pozytywne
skojarzenia.
Pieśń może wpłynąć na ocenę
osoby barda, przez daną istotę, która patrzy na niego
przychylniejszym okiem. +10 do OGŁ i CP dla śpiewającego.
Przy użyciu tej pieśni bard może
usunąć PO( Punkty Obłędu) danej istoty lecz, nie jest wstanie
uleczyć danej choroby psychicznej, może jednak osłabić symptomy,
czy też uspokoić objawy. Bard wykonuje test SW o trudności
ustalony prze z MG, w zależności o ciężkości choroby
psychicznej. Następnie istota wykonuje test SW, który musi
się jej nie powieść by mogło nastąpić uleczanie Punktów
Obłędu. Pojedyncza pieśń leczy k3 Punkty Obłędu.
Bard może wykonywać daną pieśń
dla danej istoty 3 razy dziennie, po przekroczeniu tego limitu,
barda poważnie może rozboleć głowa.
* Pieśń
SłonecznaPoziom: 3
Czas śpiewania lub grania : 10 runda
Czas trwania: nieistotny, około k6 godzin
Działa na jedną istotę,
wykorzystując CP lub SW barda wpływa na psychikę danej istoty,
wprowadzając ją w pozytywny, przyjemny stan. Wzbudza pozytywne
skojarzenia.
Pieśń może wpłynąć na ocenę
osoby barda, przez daną istotę, która patrzy na niego
przychylniejszym okiem. +10 do OGŁ i CP dla śpiewającego.
Przy użyciu tej pieśni może leczyć
psychikę danej pojedynczej istoty. Bard wykonuje test SW o trudności
ustalony prze z MG, w zależności o ciężkości choroby
psychicznej. Następnie istota wykonuje test ½ SW, który
musi się jej nie powieść by mogło nastąpić uleczanie Punktów
Obłędu. Pojedyncza pieśń leczy k6 Punkty Obłędu, może leczyć
choroby psychiczne.
Bard może wykonywać daną pieśń
dla danej istoty 3 razy dziennie, po przekroczeniu tego limitu w
najlepszej wersji zarówno bard jaki chory będą przez kilka
godzin cierpieć na ból głowy, w najgorszej, choroba
psychiczna chorego może się pogłębić.
*Mistrzowska Pieśń Słoneczna
Poziom: mistrzowski*Mistrzowska Pieśń Słoneczna
Czas śpiewania lub grania : 10 runda
Czas trwania: nieistotny, około k6 godzin
Działa na grupę istotę,
wykorzystując CP lub SW barda wpływa na psychikę danej grupy,
wprowadzając ją w pozytywny, przyjemny stan. Wzbudza pozytywne
skojarzenia.
Pieśń może wpłynąć na ocenę
osoby barda, przez daną grupę, która patrzy na niego
przychylniejszym okiem.
Przy użyciu tej pieśni może leczyć
psychikę istoty lub grupy do k 100 istot lub pomóc jej
wyzwolić się z innego zaklęcia mającego na celu wpływ
psychiczny. Bard wykonuje test SW o trudności ustalony prze z MG, w
zależności o ciężkości zaburzeń psychicznej, może zwiększyć
swoje szanse przedłużając śpiew ponad 6rund , o ile w tym czasie
nic go nie zabije. Jednak pieśni nie można wykonywać dłużej niż
10 rund. Jeżeli test barda jest udany , grupa nie musi wykonywać
testu na SW, automatycznie został uleczona lub wyzwolona spod
działania innego wpływu psychicznego. Pojedyncza pieśń leczy k10
Punkty Obłędu każdej istoty w grupie.
Bard może wykonywać daną pieśń do
3 razy dziennie, po przekroczeniu limitu czasowego lu ilościowego,
bard ma 50% szans na zdobycie k6 PO
*Przywołanie Rumaka
*Przywołanie Rumaka
Poziom: 1
Czas śpiewania lub grania : 1runda
Czas trwania: około k6 godzin
Po udanym teście na SW .Pieśń pozwala na przywołanie
pojedynczej istoty z okolicy 10 km ( znajdującej się w pobliżu,
która jest w stanie służyć jako transport pieśniarzowi)
Istota ta jest pod wpływem barda i będzie służyć mu
jako rumak, tego rodzaju więź może zostać przedłożona o ile
obie strony wyrażą ku temu chęć. Bard musi jednak posiadać
umiejętność – opieki nad zwierzętami, w innym wypadku nie zdoła
utrzymać przy sobie istoty – zwierzęcia. Po wygaśnięciu
zaklęcia ( o ile bard go nie przedłuży) istota może stać się
agresywna i wroga w stosunku do swojego jeźdźca.
Istoty takie jak jednorożce, gryfy, somki itp., mogą
wykonać test na SW w ramach obrony przed wpływem czaru. Mogą też
dobrowolnie pobawić się z bardem :) lub bardem.
*Przywołanie
Stada
Poziom: 2
Czas śpiewania lub grania : 3
rundy
Czas trwania: około k6 godzin
Po udanym teście na SW Pieśń pozwala na przywołanie
stada lub grupy istot k20, z okolicy 10 km ( znajdującej się w
pobliżu, która jest w stanie służyć jako transport pieśniarzowi)
Istoty te są pod wpływem barda i będzie służyć mu
jako rumaki, tego rodzaju więź może zostać przedłożona o ile
obie strony wyrażą ku temu chęć. Bard musi jednak posiadać
umiejętność – opieki nad zwierzętami, w innym wypadku nie zdoła
utrzymać przy sobie istot – zwierząt. Po wygaśnięciu zaklęcia
( o ile bard go nie przedłuży) stado może się spłoszyć lub stać
się agresywne w stosunku do swojego jeźdźca.
Istoty takie jak jednorożce, gryfy, somki itp., mogą
wykonać test na SW w ramach obrony przed wpływem czaru. Mogą też
dobrowolnie pobawić się z bardem :) lub bardem.
*Przywołanie
Tabunu
Poziom: 3
Czas śpiewania lub grania : 6
rundy
Czas trwania: około k6 godzin
Po udanym teście na SW Pieśń pozwala na przywołanie
stada lub grupy istot k100, z okolicy 20 km ( znajdującej się
w pobliżu, która jest w stanie służyć jako transport
pieśniarzowi)
Istoty te są pod wpływem barda i będzie służyć mu
jako rumaki, tego rodzaju więź może zostać przedłożona o ile
obie strony wyrażą ku temu chęć. Bard musi jednak posiadać
umiejętność – opieki nad zwierzętami, w innym wypadku nie zdoła
utrzymać przy sobie istot – zwierząt. Po wygaśnięciu zaklęcia
( o ile bard go nie przedłuży) stado może się spłoszyć lub stać
się agresywne w stosunku do swojego jeźdźca.
Istoty takie jak jednorożce, gryfy, somki itp., mogą
wykonać test na SW w ramach obrony przed wpływem czaru. Mogą też
dobrowolnie pobawić się z bardem :) lub bardem.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz