O samym
Mistrzu Korwinie - legenda mówi, że był dzieckiem pary
bardów, którzy oddali go jeszcze jako niemowlaka potężnemu
Demonowi w zamian za ocalenie życia lub jako przebłaganie. Demon
przyjął podarunek jednak nie zabił dziecka , wrósł w jego serce,
dorastał wraz z chłopcem , poznawał z nim świat i wszelkie uroki
życia.
Demonowi
spodobało się obcowanie w świecie śmiertelników, dlatego obdarzył
swego dziedzica długowiecznością, niezliczonymi talentami, siłą
i urodą. Podobno to dzięki Demonicznemu Sercu Mistrz Korwin
osiągnął niezwykłą biegłość w darach bardów. Jednak ci
którzy go znali zanim opuścił Las Loren podają tą niedorzeczną
historie jako kiepski żart zazdrosnego trubadura. Pewne jest na to
miast, że Mistrz Korwin zasłużył się ogromnie wśród „Braci
Pieśni”, spod jego skrzydeł wyrosło wielu znakomitych bardów ,
tancerzy, bajarzy. Występował na najznakomitszych scenach stolicy
oraz na dworach elfickiej szlachty. Jego obecny los nie jest znany.
Kontrolowanie osoby
Poziom: 1
Czas śpiewania: 3 rundy (30s)
Czas trwania: 5 tur (5 min)
Pozwala przejąć całkowitą kontrolę
nad jedną osobą. Będzie ona bezwzględnie wypełniać polecenia
barda. Po zakończeniu działania pieśni ta osoba nie zdaje sobie
sprawy, że była kontrolowana
*Pieśń Przewodnika - Pieśń Korwina z Alanas
Poziom: 2
Czas śpiewania lub grania : 1 runda (10s)by zacząć
Czas trwania: specjalny, tak długo jak bard pragnie kontrolować grupę
Działa na grupę K10 istot,
wykorzystując CP lub SW barda kontroluje zachowanie istot, może
nakazać im proste czynność. Poszczególne Istoty w zależności od
swojej inteligencji mogą wykonać rzut obrony na SW jednak jest on
zależny od wcześniejszego testu barda, stopień trudności określa
MG, czy bardziej inteligentne istoty tym łatwiejszy test.
Pojedynczy barda może wykonywać daną
pieśń k4 godzin każda następna godzina kosztuje go Test WT,
niezależnie od niego jednak po K 12 godzinach bard za przedłużenie
pieśni zaczyna płacić Punktami Życia.
Poziom: 3
Czas śpiewania lub grania : 1 runda (10s)by zacząć
Czas trwania: specjalny, tak długo jak bard pragnie kontrolować grupę
Działa na grupę K 100 istot,
wykorzystując CP lub SW barda kontroluje zachowanie istot, może
nakazać im proste czynność. Bard może wpływać na emocje grupy
po przez odpowiednie formowanie słów lub melodii.
Poszczególne Istoty w zależności od swojej inteligencji mogą
wykonać rzut obrony na SW jednak jest on zależny od wcześniejszego
testu barda, stopień trudności określa MG, czy bardziej
inteligentne istoty tym łatwiejszy test.
Pojedynczy barda może wykonywać daną
pieśń k4 godzin każda następna godzina kosztuje go Test WT,
niezależnie od niego jednak po K 12 godzinach bard za przedłużenie
pieśni zaczyna płacić Punktami Życia.
*Mistrzowska Pieśń Przewodnia - Pieśń Korwina z Alanas
Poziom: mistrzowski
Czas śpiewania lub grania : 1 runda (10s)by zacząć
Czas trwania: specjalny, tak długo jak bard pragnie kontrolować grupę
Działa na grupę do 1000 istot,
wykorzystując CP lub SW barda kontroluje zachowanie istot, może
nakazać im proste czynność. Stopień trudności testy dla barda
określa MG w zależności od ilości grupy i odległości w której
słyszany jest bard. Bard może wpływać na emocje grupy po
przez odpowiednie formowanie słów lub melodii. Poszczególne
Istoty w zależności od swojej inteligencji mogą wykonać rzut
obrony na SW jednak jest on zależny od wcześniejszego testu barda,
jego poziomu i stopień trudności określa MG, czy bardziej
inteligentne istoty tym łatwiejszy test. MG może wykonać
pojedynczy test dla całej grupy. Muzyka to wibracje i energia
przenoszona w przestrzeni, poziom mistrzowski pozwala opanować grupę
nawet jeśli nie wszystkie istoty są w zasięgu głosu barda.
Pojedynczy barda może wykonywać daną
pieśń k10 godzin każda następna godzina kosztuje go Test WT,
niezależnie od niego jednak po 2 x K 20 godzinach bard za
przedłużenie pieśni zaczyna płacić Punktami Życia.
* Pieśń
Słonecznego Blasku
Poziom: 1
Czas śpiewania lub grania : 1runda
Czas trwania: około k6 rund
Działa na jedną
istotę lub grupę w danym pomieszczeniu lub odrąbie obszarowy
ustalonym przez MG , wykorzystując CP lub SW barda wpływa na
psychikę danej istoty, która ulega oślepianiu iluzorycznym
światłem. Oślepieni trwa K6 rund, w czasie działaniem pieśni
dana istota jest pozbawiona zmysłu wzroku. Istoty czułe na światło
otrzymują k6 obrażeń. Z pod działania pieśni można wyzwolić
się po czasie ½ jej działania testem, na połowę swojej SW.
* Pieśń
Słońca
Poziom: 2
Czas śpiewania lub grania : 10
runda
Czas trwania: nieistotny,około k6
godzin
Działa na jedną
istotę lub grupę, wykorzystując CP lub SW barda wpływa na
psychikę danej istoty, wprowadzając ją w pozytywny, przyjemny
stan. Wzbudza pozytywne skojarzenia.
Pieśń może
wpłynąć na ocenę osoby barda, przez daną istotę, która patrzy
na niego przychylniejszym okiem. +10 do OGŁ i CP dla
śpiewającego.
Przy użyciu tej
pieśni bard może usunąć PO( Punkty Obłędu) danej istoty lecz,
nie jest wstanie uleczyć danej choroby psychicznej, może jednak
osłabić symptomy, czy też uspokoić objawy. Bard wykonuje test SW
o trudności ustalony prze z MG, w zależności o ciężkości
choroby psychicznej. Następnie istota wykonuje test SW, który musi
się jej nie powieść by mogło nastąpić uleczanie Punktów
Obłędu. Pojedyncza pieśń leczy k3 Punkty Obłędu.
Bard może wykonywać daną pieśń
dla danej istoty 3 razy dziennie, po przekroczeniu tego limitu, barda
poważnie może rozboleć głowa.
* Pieśń
Słoneczna
Poziom: 3
Czas śpiewania lub grania : 10
runda
Czas trwania: nieistotny, około k6
godzin
Działa na jedną
istotę, wykorzystując CP lub SW barda wpływa na psychikę danej
istoty, wprowadzając ją w pozytywny, przyjemny stan. Wzbudza
pozytywne skojarzenia.
Pieśń może
wpłynąć na ocenę osoby barda, przez daną istotę, która patrzy
na niego przychylniejszym okiem. +10 do OGŁ i CP dla śpiewającego.
Przy użyciu tej
pieśni może leczyć psychikę danej pojedynczej istoty. Bard
wykonuje test SW o trudności ustalony prze z MG, w zależności o
ciężkości choroby psychicznej. Następnie istota wykonuje test ½
SW, który musi się jej nie powieść by mogło nastąpić uleczanie
Punktów Obłędu. Pojedyncza pieśń leczy k6 Punkty Obłędu, może
leczyć choroby psychiczne.
Bard może wykonywać daną pieśń
dla danej istoty 3 razy dziennie, po przekroczeniu tego limitu w
najlepszej wersji zarówno bard jaki chory będą przez kilka godzin
cierpieć na ból głowy, w najgorszej, choroba psychiczna chorego
może się pogłębić.
*Mistrzowska
Pieśń Słoneczna
Poziom: mistrzowski
Czas śpiewania lub grania : 10
runda
Czas trwania: nieistotny, około k6
godzin
Działa na grupę
istotę, wykorzystując CP lub SW barda wpływa na psychikę danej
grupy, wprowadzając ją w pozytywny, przyjemny stan. Wzbudza
pozytywne skojarzenia.
Pieśń może
wpłynąć na ocenę osoby barda, przez daną grupę, która patrzy
na niego przychylniejszym okiem.
Przy użyciu tej
pieśni może leczyć psychikę istoty lub grupy do k 100 istot lub
pomóc jej wyzwolić się z innego zaklęcia mającego na celu wpływ
psychiczny. Bard wykonuje test SW o trudności ustalony prze z MG, w
zależności o ciężkości zaburzeń psychicznej, może zwiększyć
swoje szanse przedłużając śpiew ponad 6rund , o ile w tym czasie
nic go nie zabije. Jednak pieśni nie można wykonywać dłużej niż
10 rund. Jeżeli test barda jest udany , grupa nie musi wykonywać
testu na SW, automatycznie został uleczona lub wyzwolona spod
działania innego wpływu psychicznego. Pojedyncza pieśń leczy k10
Punkty Obłędu każdej istoty w grupie.
Bard może wykonywać daną pieśń do
3 razy dziennie, po przekroczeniu limitu czasowego lu ilościowego,
bard ma 50% szans na zdobycie k6 PO
*Przywołanie
Rumaka
Poziom: 1
Czas śpiewania lub grania : 1runda
Czas trwania: około k6 godzin
Po udanym teście na SW .Pieśń pozwala na przywołanie
pojedynczej istoty z okolicy 10 km ( znajdującej się w pobliżu,
która jest w stanie służyć jako transport pieśniarzowi)
Istota ta jest pod wpływem barda i będzie służyć mu
jako rumak, tego rodzaju więź może zostać przedłożona o ile
obie strony wyrażą ku temu chęć. Bard musi jednak posiadać
umiejętność – opieki nad zwierzętami, w innym wypadku nie zdoła
utrzymać przy sobie istoty – zwierzęcia. Po wygaśnięciu
zaklęcia ( o ile bard go nie przedłuży) istota może stać się
agresywna i wroga w stosunku do swojego jeźdźca.
Istoty takie jak jednorożce, gryfy, smoki itp., mogą
wykonać test na SW w ramach obrony przed wpływem czaru. Mogą też
dobrowolnie pobawić się z bardem :) lub bardem.
*Przywołanie
Stada
Poziom: 2
Czas śpiewania lub grania : 3
rundy
Czas trwania: około k6 godzin
Po udanym teście na SW Pieśń pozwala na przywołanie
stada lub grupy istot k20, z okolicy 10 km ( znajdującej się w
pobliżu, która jest w stanie służyć jako transport pieśniarzowi)
Istoty te są pod wpływem barda i będzie służyć mu
jako rumaki, tego rodzaju więź może zostać przedłożona o ile
obie strony wyrażą ku temu chęć. Bard musi jednak posiadać
umiejętność – opieki nad zwierzętami, w innym wypadku nie zdoła
utrzymać przy sobie istot – zwierząt. Po wygaśnięciu zaklęcia
( o ile bard go nie przedłuży) stado może się spłoszyć lub stać
się agresywne w stosunku do swojego jeźdźca.
Istoty takie jak jednorożce, gryfy, somki itp., mogą
wykonać test na SW w ramach obrony przed wpływem czaru. Mogą też
dobrowolnie pobawić się z bardem :) lub bardem.
*Przywołanie
Tabunu
Poziom: 3
Czas śpiewania lub grania : 6
rundy
Czas trwania: około k6 godzin
Po udanym teście na SW Pieśń pozwala na przywołanie
stada lub grupy istot k100, z okolicy 20 km ( znajdującej się
w pobliżu, która jest w stanie służyć jako transport
pieśniarzowi)
Istoty te są pod wpływem barda i będzie służyć mu
jako rumaki, tego rodzaju więź może zostać przedłożona o ile
obie strony wyrażą ku temu chęć. Bard musi jednak posiadać
umiejętność – opieki nad zwierzętami, w innym wypadku nie zdoła
utrzymać przy sobie istot – zwierząt. Po wygaśnięciu zaklęcia
( o ile bard go nie przedłuży) stado może się spłoszyć lub stać
się agresywne w stosunku do swojego jeźdźca.
Istoty takie jak jednorożce, gryfy, smoki itp., mogą
wykonać test na SW w ramach obrony przed wpływem czaru. Mogą też
dobrowolnie pobawić się z bardem :) lub bardem.
*Przywołanie
Hern
Poziom: mistrzowski
Czas śpiewania lub grania : 2
rundy
Czas trwania: około k6 godzin
Po udanym teście na SW pieśń nawiązuje kontakt z
pobliskim duchem przyrody ( postać ducha określa MG), istota ta
staje się przyjaźnie nastawiona i może udzielić bardowi swojej
pomocy ( np. transportu , rady, ostrzeżenia). Tego rodzaju
stworzenia zranić można tylko bronią magiczną lub świętą.
Jeżeli na obszarze tym znajdują się jednorożce, gryfy, smoki
itp., z całą pewnością zechcą się one spotkać z bardem, często
bowiem tego rodzaju stworzenia są strażnikami danego terytorium,
czyli pełnią rolę herna. Przy czym jednorożec podejdzie tylko do
istoty o charakterze dobrym i czystych zamiarach.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz